Retur

Politica de Rambursări și Retur – Yena.ro

Această politică se aplică comenzilor plasate pe website-ul www.yena.ro, operat de Vox Karini S.R.L., denumit în continuare „Vânzătorul”.


1. Dreptul legal de retur

Conform legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014), aveți dreptul de a returna produsele achiziționate online, fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizică a produsului.


2. Condiții de returnare

Pentru ca returul să fie acceptat, produsul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Să fie în stare nouă, fără urme de utilizare, deteriorare sau montaj;

  • Să fie returnat în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile, documentele și etichetele inițiale;

  • Să nu facă parte din categoriile excluse de la retur (vezi secțiunea 5).


3. Costurile de retur

Costul transportului pentru returnarea produselor este suportat de către client, cu excepția cazurilor de produse greșite sau defecte.

📦 Yena.ro va genera și trimite clientului AWB-ul de retur (scrisoarea de transport), iar contravaloarea transportului de retur se va reține din suma rambursată (acolo unde se aplică).


4. Rambursarea banilor

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în termenul legal, respectiv cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului sau a dovezii expedierii acestuia.

Rambursarea se efectuează prin aceeași metodă de plată folosită inițial, cu excepția cazului în care clientul solicită altfel.


5. Produse care nu pot fi returnate

Nu pot fi returnate următoarele categorii de produse:

  • Produse desigilate care nu pot fi returnate din motive de igienă sau protecția sănătății;

  • Produse personalizate la cererea clientului;

  • Produse folosite sau care prezintă deteriorări rezultate din manipulare necorespunzătoare de către client.


6. Pași pentru returnarea unui produs

  1. Trimiteți un e-mail la office@yena.ro cu subiectul „Cerere retur”, în care includeți:

    • Numele complet;

    • Numărul comenzii;

    • Produsul returnat;

    • Motivul returului (opțional).

  2. Veți primi un e-mail de confirmare și AWB-ul de retur generat de echipa Yena.ro.

  3. Ambalați produsul corespunzător și predați coletul curierului.

  4. După recepționarea și verificarea produsului, vom efectua rambursarea în termenul legal.


7. Datele companiei

Yena.ro este administrat de:

Vox Karini S.R.L.
CUI: RO32682062
Reg. Com.: J40/559/21.01.2014
Adresa: Str. Maior Bacila Vasile, nr. 13, bl. 19, sc. 2, et. 5, ap. M5, București, România
Telefon: +40 744 456 000
Email: office@yena.ro
Cont bancar: RO59BTRLRONCRT0V25333802
Banca: Banca Transilvania